Sök kurs 👉

Mediyoga för kvinnor på LÄTT SVENSKA

SV Halland, i Varberg
Längd
6 timmar på 6 tillfällen
Pris
300 SEK
Nästa kurstillfälle
28 oktober, 2024 se detaljer
Utbildningsform
Kurs
Längd
6 timmar på 6 tillfällen
Pris
300 SEK
Nästa kurstillfälle
28 oktober, 2024 se detaljer
Utbildningsform
Kurs
Vill du veta mer? 🤗

Kursbeskrivning

Mediyoga är en träningsform som passar alla.
Enkla mjuka rörelser med andning som hjälper kroppen att komma i balans.

Målgrupp - Vem är kursen för?
Kursen riktar sig till kvinnor och hålls på lätt svenska.
Barn får inte följa med på kursen.
Inga män på kursen.

Mål - Vad vi ska lära oss
Efter kursen får vi smidigare kropp, mer balans och ro i kroppen.

Innehåll
Kursen innehåller mjuka, långsamma rörelser för hela kroppen.
Andningsövningar
Avslappning
Meditation

Material
Det finns yogamattor på plats. Om du vill kan du ta med egen yogamatta.
Ha på dig kläder som du enkelt kan röra dig i.

Gruppstorlek
Kursen har plats för 10 personer.

Om kursledaren
Mitt namn är Emina Pilavdzija.
Jag har läst många olika utbildningar inom hälsa och friskvård. Senaste utbildning är i medicinsk yoga.
Jag jobbar som hälsoinspiratör.
Veckodag: Måndag
Tid: 16:00-17:00
Lokal: Borgmästaregatan 2
Är du intresserad och vill veta mer om kursen?

» Vänligen fyll i en intresseanmälan nedan

Kommande kursstarter

1 tillgänglig kursstart

28 oktober, 2024

  • Kurs
  • Varberg

Intresseanmälan

Intresseanmälan

Intresserad av Mediyoga för kvinnor på LÄTT SVENSKA och vill veta mer? Kontakta kursarrangören direkt! En intresseanmälan är kostnadsfri och inte bindande.

reCAPTCHA logo Den här hemsidan är skyddad av reCAPTCHA och Googles Integritetspolicy och Användarvillkor tillämpas.
SV Halland
falkenberg

Studieförbundet Vuxenskolan - Halland

Hos Studieförbundet Vuxenskolan i Halland kan du gå kurser, studiecirklar och föreläsningar. Vår syn på bildning bygger på människans förmåga att själv forma sitt liv tillsammans med andra människor och med hänsyn till miljön. SV är mångfaldens studieförbund som ger varje...

Läs mer och visa alla kurser med SV Halland

Highlights