Sök kurs 👉

Social selling LinkedIn företagsanpassad kommunikatör

Stella Sales, Distans (+1 orter)
Längd
1 tillfälle
Nästa kurstillfälle
Kontakta oss för mer information (+2 kursstarter)
Utbildningsform
Kurs
Längd
1 tillfälle
Nästa kurstillfälle
Kontakta oss för mer information (+2 kursstarter)
Utbildningsform
Kurs
Vill du veta mer? 🤗

Kursbeskrivning

Social selling LinkedIn företagsanpassad kommunikatör

Bygg ditt varumärke som leder till möten och affärer!

Social Selling är enligt oss en superkraft med en oerhörd potential som väldigt få inom B2B-försäljning/marknadsföring idag nyttjar. En outnyttjad guldgruva. Om du vill förändra detta och bli en stjärna inom Social Selling som verkligen leder till resultat har du kommit rätt! 

Detta Social Selling program är för företag som vill transformera medarbetarnas personligt varumärke. Vill du också bli ett välkänt företag inom rätt målgrupp och leda detta till konkreta möten och affärer? Gå denna utbildning!

LinkedIn är en otroligt viktig plattform för dig som vill nätverka och genom att transformera ditt personliga varumärke så kan du öka din framgång och spridning på LinkedIn!

Din transformationsresa på LinkedIn:

  • Transformera ditt personliga varumärke
  • Bli en välkänd person för din målgrupp
  • Skapa förtroende på högre nivå
  • Bli en rådgivare istället för en traditionell köpare/säljare-relation
  • Skapa uppmärksamhet som leder till möten och försäljning
  • Kommersialisera på ditt befintliga nätverk
  • Förkorta dina säljcykler och öka din försäljning
  • Kraftfullhet i ett community som stöttar varandra
Är du intresserad och vill veta mer om kursen?

» Vänligen fyll i en intresseanmälan nedan

Målgrupp

Inga förkunskaper krävs och riktar sig till alla som vill bli bättre på försäljning, marknadsföring eller bygga sitt varumärke.

Kursinnehåll

Det finns enligt oss 4 nycklar som måste behärskas för att bli framgångsrik på sociala medier:

1. Förstå varför du ska jobba med LinkedIn och ha en värdebaserad profil
Varför du ska jobba med LinkedIn/sociala medier? Skapa en värdeskapande profil som levererar värde för din målgrupp.

2. Nätverk
Vikten av ett stort relevant gediget nätverk. 

3. Strategi 
En tydlig och individuell strategi för att uppfattas som proffesionell och intressant.

4. Exekvering av content
Vad och hur ska du göra för att få spridning på mitt innehåll.

Du får under utbildningen:

  • Konkreta verktyg på hur du kan stärka/bygga ditt varumärke på sociala medier, med fokus på LinkedIn.
  • Lära dig hur du med hjälp av LinkedIn kan härleda din aktivitet till möten och affärsmöjligheter.
  • Få kunskap i hur du blir relevant för din önskade målgrupp.
  • Lära dig hur du verkar som en expertis inom ditt område.
  • Få konkret insikt i hur du kan öka både din rekrytering och försäljning.
  • Lära dig hur du kan stärka relationen med dina anställda och utöka ditt nätverk med relevanta kontakter.

Kursledare

Tomas Wesander 
Brinner för försäljning, nätverkande och entreprenörskap. Civilekonom med 12 års erfarenhet som säljare/säljchef i branscher som leadsgenerering, försäkring, telemarketing och IT. Tävlingsmänniska som gillar sitt jobb och sport!

Philip Gozzi
Passionerad ekonom som lever för försäljning och alperna. Gedigen bakgrund som säljare och säljchef i internationell miljö. Disciplinerad och strukturerad och alltid ett skratt nära till hands.

Kursledare Tomas & Philip

Intresseanmälan

Intresseanmälan

Intresserad av Social selling LinkedIn företagsanpassad kommunikatör och vill veta mer? Kontakta kursarrangören direkt! En intresseanmälan är kostnadsfri och inte bindande.

reCAPTCHA logo Den här hemsidan är skyddad av reCAPTCHA och Googles Integritetspolicy och Användarvillkor tillämpas.

Recensioner

Snittbetyg: 5

Baseras på 5 recensioner
Recensioner publiceras enligt vår recensionspolicy.
Skriv en recension
Chris
5/5
01 nov 2021

Saken med Philip är att han, varenda gång vi ses i ett rum, kan mest av alla i rummet om det han sysslar med! Det är en extremt fin egenskap, att vara riktigt duktig på det man ...

Visa hela
Sara
5/5
01 nov 2021

Philip har förstått att kunderna sitter i förarsätet och att man som säljare 2020 inte kan kalla sig Thought Leader om man inte aktivt jobbar med Social Sellling, tar till sig d...

Visa hela
Emma
5/5
01 nov 2021

Jag träffade Philip Gozzi första gången i 2019 på Social Selling dagen. Han kan verkligen ta ett rum med sin energi och passion för försäljning och Social Selling🚀 Jag har seda...

Visa hela