Kursbeskrivning
Ett säljande kundbemötande i världsklass
Utbildning i kundservice och kundbemötande lönar sig!
Högpresterande försäljare tillsammans med kundservice som verkligen imponerar med omtanke, service och personligt bemötande är navet hos alla företag som månar om lojala affärsrelationer och ökad lönsamhet!
Hur kan du bidra till ett kundbemötande i världsklass?
I våra utbildningar lär vi ert företag att få ett säljande kundbemötande. Att sälja är posistivt, ni har en image, budskap, produkt eller service som kunder behöver veta mer om. Vi arbetar fram det bästa kundbemötandet som säljer ert budskap!
Boka in dig på en utbildning i kundbemötande och kundservice idag.
Med rätt utbildning skapar ni förutsättningarna för ett imponerande kundbemötande.
Är ni redo att kommunicera effektivare och att lyfta er budskap till nya höjder?
Allt från brödrostar till advokatbyråer behöver ett tydligt och säljande kundbemötande. Det kundbemötande och service ni erbjuder era kunder är anledning till att de kommer tillbaka eller väljer er från början.
Tveka inte att kontakta. Kontakta våra konsulter så hjälper de er.
Kommande kursstarter
Varför välja Academy GMS?
Eftertraktad utbildning
Bli diplomerad
Nöjd-kund-garanti
Kursinnehåll
I denna företagsanppasade kurs kan vi gå igenom:
- policy för kundbemötande
- professionellt kundbemötande
- tips på bra kundbemötande
- förtroendeingivande kundbemötande
Intresseanmälan
Academy GMS – Vi utbildar Företag & Organisationer!
GMS International® är ett utbildningsföretag som fokuserar helt på företagsmarknaden. Vi är specialister på lösningar och tjänster inom kommunikation, kultur, språk, ledarskap, försäljning, projektledning och kundservice. Med våra framstående, erfarna och insprirerande instruktörer och lärare är vi säkra på att vi är det perfekta valet...